viva...

Tuesday, August 26, 2008 at 8/26/2008 12:06:00 PM
VIVA!!!!..peringkat yg paling last dlm postgrad study by research utk menentukan sama ada master yg diambil layak diiktiraf atau pun tidak..
da dekat 5 bln aku hantar tesis aku but lom dpt lg panggilan dr IPSIS (pusat yg handle postgrad student) utk amik viva..
kwn2 seangkatan (midah, hazrina and yanie) suma da selesai menduduki viva and they all pass with minor corrections..congrats to all of u guys..:)..
bebanan yg lama ditanggung akhirnya berkurangan..
now diorg suma sedang bertungkus-lumus membetulkan tesis masing2 utk disubmit pd panel reader and then wait lg smada ble buat hard cover ke tidak...
then akan dimasukkn nama2 diorg nih dlm mesyuarat senat utk majlis konvokesyen...
kalu sempat thn ni diorg akan konvo, kalu x thn depan la..hmm...
tp yg ptg diorg da lulus...cuma aku je lom lg tau apa kesudahannye...huhu..
nak dijadikan cerita kenapa lambat skit tarikh viva nih sbb thesis x smpi kat tgn examiner..
mslhnye examiner dlm negara tuh...
yg luar negara da smpi siap da anta blk..huhu...
so terpaksa la pihak ipsis hantar satu lg..
apapun aku anggap ia sbg satu hikmah, munkin ada sbb suma terjadi...
skang ni hanya ble berdoa dan bersedia sebaik munkin utk viva nih...
suma postgrad student akan amik viva nih...
cuma lambat atau cepat jek...
aku munkin tergolong dlm kumpulan lmbt skit...huhu...
bersabar je la...

0 comments

suka-suka jek... | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com